Velkommen til Viken Regnskap

Viken Regnskap ble etablert i 1991 av Arne Viken.

Vårt forretningsområde er å tilby administrative tjenester til næringslivet.

Firmaet er autorisert i henhold til Lov om autorisasjon av regnskapsførere.

 

Etter 25 år er vi nå 16 engasjerte og kvalitetsbevisste medarbeidere hvorav 10 er autoriserte etter lov om Autorisasjon av Regnskapsførere, som sammen representerer et godt fagmiljø og en solid kompetanse innen regnskap.

Vårt fokus er deg som kunde der vi ønsker godt samarbeid og god kommunikasjon for å kunne tilby effektive løsninger og dermed lønnsom drift for ditt firma.

Vi tilbyr alt innen regnskapstjenester, lønnstjenester og økonomisk rådgivning. Vi har et nært samarbeid med Viken IT Media AS som gjør at vi til enhver tid kan tilby skreddersydde løsninger til våre kunder. Du kan få tilgang til data der du er, når du ønsker det.

I tillegg har vi egen lønnsavdeling med 4 faglig oppdaterte lønnskonsulenter, oppdatert med alt det innebærer av endringer av lover og regler som bidrar til at dine ansatte får rett lønn på konto til rett tid.

 

KOMPETANSE  KVALITET   SERVICE  NÆRHET  FLEKSIBILITET  EFFEKTIVITET   PUNKTLIGHET  TILLIT  ENGASJEMENT

Midt Norsk Transport  med daglig leder Jan Weiseth ,Viken Regnskaps første kunde i 1991 som fortsatt er hos oss etter over 20 års samarbeid

Midt Norsk Transport  med daglig leder Jan Weiseth,en av Viken Regnskaps første kunder som fortsatt er hos oss etter over 20 års samarbeid